Глосарій інтернет-маркетингу

Ласкаво прошу до розділу Artemis, де міститься глосарій інтернет-маркетингусловник спеціальних фахових понять у галузі інтернет-маркетингу: SEO, SMM, контент маркетингу та іншого дотичного.

Навіщо цей глосарій тут?

Блоґ Artemis освітній. А навіть базові речі в інтернет-маркетингу неможливо засвоїти, не розуміючи посутньо головних, усталених понять галузі. Тому цей розділ – довідковий.

Ба більше, майже всі визначення інтернет-маркетингу прийшли до нас з англійської мови, з англомовної (переважно американської) частини мережі, а багато й не дійшли – тому важливо їх собі осмислити, адекватно по-нашому пояснити й адаптувати, а й звісно систематизувати.

Отже, всі визначення Глосарію написані автором блоґу, як він їх бачить з власного професійного досвіду. Деякі поняття перекладені та адаптовані з англійської теж автором, позаяк ще не мають адекватного відповідника в українській мові. Ваші пропозиції й зауваги прошу писати особисто.

Глосарій

Б

Банерна сліпота

В

Вихідне посилання (Outbound link)

Внутрішнє посилання (Internal link)

Вхідне посилання (Inbound link, backlink)

Д

Дотичний пошуковий запит (Relevant search query)

З

Зовнішнє посилання (External link)

К

Ключовики (Keywords, keyphrases)

М

Машинний переклад з російської

Н

Невислідне посилання (Nofollow link)

О

Оптимізація для пошукових систем (SEO)

П

Пошуковий трафік (Search traffic, organic traffic)

Р

Розтруб продажів (Sales funnel)

Т

Тіло посилання (Anchor)

У

УАнет (український інтернет)

Ц

Цільовий сайт


УВАГА! Глосарій у стані невичерпного вдосконалення, і, зважаючи на суть веб-довідників, буде таким завжди.

Artemis scroll to top