Банерна сліпота

Банерна сліпота – феномен сучасного інтернету, коли користувачі масово ігнорують рекламні банери.

Банерна сліпота і SEO

Будучи страшним сном PPC-спеціаліста (контекстолога, експерта контекстної реклами), банерна сліпота також позначилась і на практиках пошукової оптимізації.

Позаяк користувачі ігнорують виразно рекламні (й часто спамуваті) банери, що зазвичай розташовані обіч головного змісту веб-сторінки, набули ваги природні посилання (англ. editorial links) в тілі контенту – їм-бо довіряють, ба й просто бачать – коли читають текст, дивляться інфографіку тощо.

Ґуґл не забарився й визначив вхідні посилання такого штибу як найцінніші для SEO – що найбільше поміж інших додають пошукової ваги сайту/веб-сторінці.


Повернутися до Глосарію.

Artemis scroll to top