Невислідне посилання

Невислідне посилання (англ. nofollow link) – таке, що має HTML-атрибут rel=”nofollow”, котрий заказує пошуковим плазунам індексувати веб-сторінку, на яку посилання веде. Відтак невислідне посилання не передає пошукову вагу з початкової сторінки на цільову.

Як це працює

Система пошуку Ґуґла розцінює посилання на інший ресурс як рекомендацію. Рекомендовані таким чином веб-сторінки ранжуються вище в позиціях пошукових результатів (власне, такі “рекомендації” – один з головних факторів ранжування).

Коли ж ви ставите атрибут “не слідувати”, то – простими словами – Ґуґл просто не враховує цю “рекомендацію”.

Невислідні посилання і ланкобудування

Ланкобудуючи, вам звісно ж потрібні вислідні вхідні посилання – лише на них ви й зосереджуєтеся.

Одначе й тут треба знати міру – й рекомендовано мати бодай малу частку невислідних беклінків. Інакше-бо Ґуґл може запідозрити ланкоспам.

Втім, якщо ви робите для сайту SMM, то невислідні посилання обов’зково будуть, позаяк майже всі популярні соцмережі дають саме такі ланки зі своїх сторінок. Тож витрачати час та енергію, аби навмисне здобувати невислідні посилання, звісно ж, не потрібно.

Невислідні посилання як вихідні

Побутує упередження, що вихідні посилання по можливості завжди треба робити невислідними. Мовляв, багато вислідних вихідних посилань понижують сторінку в пошуку.

Це не так. Припускаю, така думка сформувалася, коли активно провадилася практика закупляти й продавати посилання. Відтак – за законами жлобізму – блоґери та інші уникали безоплатно ставити невислідні посилання на чиїсь ресурси. Який зиск?

Одначе зиск є. І йдеться навіть не про ідею голістичного SEO, коли посилаєтеся на якісь сторінки, бо вони – прикиньте! – просто корисні.

Вихідні посилання на авторитетні й дотичні ресурси допомагають вам самим виглядати авторитетнішими у вашій ніші. Це як посилання на джерела в наукових працях – додають вартості самій праці. Ґуґл враховує це ранжуючи, також – певне – коли визначає дотичність.

Невислідними варто робити вихідні посилання на сумнівні ресурси, себто в чиїй авторитетності й добрій репутації ви сумніваєтеся. А про дотичність навіть зайве говорити – всі посилання мають бути дотичними.

Також рекомендовано, щоб автоматично невислідними були вихідні посилання з контенту, твореного користувачами. Скажімо, на блоґах – це секція коментарів (у Вордпресі за замовченням коментарі мають лише невислідні посилання).


Повернутися до Глосарію.

Artemis scroll to top