Ремаркетинг

Ремаркетинг (англ. remarketing) – техніка маркетингу, коли реклама спрямовується на людей вже знайомих з брендом.

Цілі ремаркетингу

Основні комерційні цілі:

  • повертати клієнтів – нагадати про себе
  • привернути увагу клієнтів, яких оминула органічна (безоплатна) промоція
  • закарбуватися в пам’яті й спонукати до дій потенційних клієнтів, які побіжно взаємодіяли з брендом (наприклад, раз відвідували сайт)

Якщо ж ідеться про некомерційний блоґ, то “клієнт” можна замінити на авдиторія. Але суть та сама – нагадувати про себе людям, які вже відвідували веб-ресурс, тобто потенційно зацікавлених. Нагадувати, наприклад, новими блоґпостами.

Ефективність ремаркетингу

Зазвичай онлайн ремаркетинг дуже успішно працює для вже популярних брендів і веб-сайтів. Тобто тих, які вже мають достатню базу відвідувачів – кому нагадувати про себе.


Повернутися до Глосарію

Artemis.in.ua scroll to top