SEO-спеціаліст

SEO-спеціаліст – фахівець, який займається оптимізацією веб-сайту для пошукових систем, маючи на меті підняти позиції веб-сторінок ресурсу у видачі пошукових систем за дотичними пошуковими запитами якнайвище (позаяк найвищі позиції приносять найбільше відвідувачів).

хто такий seo спеціаліст сео фахівець

ЗМІСТ

Чим займається SEO-спеціаліст?

Зазвичай коло діяльності (ітерація) SEO-спеціаліста полягає в трьох компонентах: SEO-аналіз, виправлення і покращення (як внутрішнє, так і зовнішнє), зовнішня оптимізація (ланкобудування). Серед головних SEO-активностей:

  • аналіз сайту з точки зору SEO (SEO-аудит): технічний SEO-аудит, контент-аудит, UX-аудит
  • виправити технічні й дизайнові недоліки сайту
  • покращити контент (вміст сторінок) – покращити з точки зору SEO (SEO-спеціаліст зазвичай не пише контент)
  • дослідити дотичні пошукові запити, скласти ключовики, створити семантичне ядро сайту
  • аналіз вхідних посилань
  • виправити биті вхідні посилання
  • ланкобудівництво (лінкбілдінг)

Цим списком обов’язки SEO-спеціаліста не обмежуються, а їхній набір може сильно варіюватися в залежності від конкретної позиції.

А SEO-менеджер це?..

Поняття менеджера в наш час, а особливо в Україні, розмите. Однак зазвичай менеджер – це не просто фахівець, який самостійно виконує свою частину роботи, а керівник, який делегує завдання підлеглим спеціалістам чи підрядникам.

SEO-менеджер – це зазвичай старший SEO-фахівець, якому підпорядковуються молодші SEO-спеціалісти (для котрих SEO-менеджер часто виступає як ментор), а також який напряму встановлює дотичні пошуковій оптимізації завдання підрядникам (штатним чи зовнішнім) – SEO-копірайтерам, лінкбілдерам та ін.

SEO-спеціаліст vs SEOшник

SEOшник – простомовна назва SEO-фахівця, яка прийшла до української мови з рунету. В офіційних текстах вживати це слово не рекомендується.

Існують також інші адаптації англійської назви фаху (оригінально SEO-specialist), теж зазвичай запозичені з російської: оптимізатор сайтів, SEO-оптимізатор (солом’яна солома), спеціаліст по просуванню сайтів (у пошукових системах).

Хто такий SEO-консультант?

SEO-консультант – це зазвичай досвідчений SEO-спеціаліст, незалежний фахівець, який пропонує високопрофесійний комплексний аналіз і цінні поради по оптимізації для пошукових систем.

Якщо SEO-спеціаліст – найчастіше штатний працівник компанії, який на регулярній основі працює з проектом (чи проектами) – то SEO-консультантів зазвичай залучають, щоб отримати альтернативну експертну думку щодо певної проблеми, подолати виклики з якими не може впоратися штатний працівник, а також довідатися про аспекти певної ніші, в якій консультант має глибокий досвід.

Я пропоную послуги SEO-консультації для українських брендів. Допомагаю перенести найкращий західний досвід на наш національний ринок.


Повернутися до Глосарію

Artemis.in.ua scroll to top