Сторінка видачі пошукових результатів (SERP)

Сторінка видачі пошукових результатів (англ. Search Engine Results Page – SERP), сторінка видачі результатів пошуку, або просто сторінка видачі – це сторінка з посиланнями та іншою довідковою інформацією, згенерована пошуковою системою як відповідь на певний пошуковий запит.

Вміст сторінки пошукової видачі

Значна частина сторінки видачі – це посилання на веб-сторінки, які пошукова система визначила корисними як відповідь на запит. Кожне посилання має супутній опис, який пошуковик бере з мета-даних або самого контенту веб-сторінки.

Також сучасні пошуковики як от Ґуґл пропонують у результатах пошуку медіа-контент: зображення, відева.

Віджети сторінок пошукової видачі

Окрім того, Ґуґл та інші докладають до звичних пошукових результатів інформаційні віджети як от витяги з контенту дотичної веб-сторінки, що вони надають швидку коротку відповідь на запит користувача на самій сторінці видачі.

Наприклад, на сторінці видачі на запит “що таке SEO Ґуґл перше всього надає інфо-бокс з визначенням з вікіпедії:

що таке сео сторінка видачі ґуґла віджет з визначенням

Основні віджети сторінки пошукових результатів

В українському сегменті віджети Ґуґла не такі часті й диверсифіковані як в англонеті, але все ж є. Найчастіше можна зустріти:

  • визначення поняття або опис явища (часто також підтягують зображення – не доконче з тої ж сторінки, звідки й текст)
  • інформаційна панель (праворуч) про компанію, витвір мистецтва (напр., фільм), діяча
  • новини (список і карусель)
  • відео-каруселі
  • “можливо ви шукали” інфо-бокс насподі
  • віджет карти з відміченими дотичними компаніями – на локальний запит

Повний список віджетів 2019 в Ґуґлі тут (англійською).


Повернутися до Глосарію

Artemis.in.ua scroll to top