Тіло посилання

Тіло посилання (англ. anchor – дослівно “якір”) – видимий текст гіперпосилання.

З точки зору SEO

Перш за все – текст тіла має бути дотичним посиланню.

Оптимальне тіло вхідного посилання на ваш цільовий сайт має містити ваші ключові слова.

Проте коли розбудовуєте ланки до вашого сайту, пам’ятайте – тіла різних вхідних посилань мають бути різноманітними, аби Ґуґл не вважав їх за спам.

Контекст сторінки

Не менш важливо, щоб і тіло, і саме посилання улягало контексту сторінки, де розташовані. Ґуґл спам не любить.

Адекватний контекст важливий також тим, що Ґуґл певне зважає на слова-кумпани – слова і фрази, що вони є в тексті сторінки біля посилань.

Види тіл посилань

Точне

Тіло посилання точно відтворює цільове ключове слово. Наприклад, посилання на сторінку про жіночий одяг має тіло “жіночий одяг”.

Побіжне

Тіло посилання частково відтворює цільове ключове слово. Наприклад, посилання на ту ж сторінку про жіночий одяг має тіло “жіночі спідниці”.

Брендове

Це коли ім’я бренду використано як тіло посилання. Скажімо, якщо посилаються на якусь статтю на Глосарії з ім’ям сайту Artemis у тілі.

Голе

Голе тіло відтворює чисте URL-посилання. Скажімо, “artemis.in.ua” – це голе тіло посилання.

Загальне

Загальне тіло посилання – це коли вжили тіло, недотичне до посилання, а зазвичай достоту контекстуальне. Наприклад, “блоґ Artemis знаходиться тут.

Зображення

Зображення з посиланням – осібний випадок тіла посилання. У такому разі Ґуґл читає текст, що його містить HTML-атрибут зображення “alt”.


Повернутися до Глосарію.

Artemis scroll to top