Вхідне посилання

Вхідне посилання (англ. inbound link, також backlink) – посилання з іншого сайту на цільовий. Посилання зі сторонніх ресурсів – один з трьох основних факторів ранжування Ґуґлом (інші два: якісний вміст, зручність користувача).

Проблема термінології

Англійське слово inbound позначає те, що прибуває зовні, зазвичай перекладається словом “вхідний”. Як от відоме поняття зі світу мобільних телефонів inbound call – “вхідний дзвінок”.

Я вважаю, що в контексті цінних/вартісних для SEO вашого цільового сайту посилань з інших сайтів доречніше вживати “вхідний”, ніж “зовнішній”, бо тут семантика має означувати динаміку – і поняття вхідне посилання ліпше передає рух, який має користувач або пошуковий бот, переходячи за тим посиланням до вашого цільового сайту й додаючи тим вашого сайту вартості.

Власне, я також нічого не маю проти англіцизму беклінк у неформальному робочому спілкуванні.

Поняття зовнішнє посилання – не відкидаю, проте пропоную вживати в загальному контексті, якому його семантика чудово улягає: будь-яке посилання, що вказує на інший сайт, ніж де знаходиться посилання – на противагу внутрішному посиланню, котре вказує на іншу сторінку на тому ж сайті, де лінк знаходиться.


Повернутися до Глосарію.

Artemis.in.ua scroll to top