Як розкрутити сторінку в Фейсбуці: 10 способів просування

Як розкрутити сторінку в Фейсбуці, коли ніби всі алгоритми цієї соцмережі спрямовані, аби топити ваш контент?

Що казати. Ще якихось двійко років тому можна було без грошей просто запустити сторінку, постити якісний контент – і зірвати куш популярності.

Теперка, якщо не ввалювати кревні гривні у рекламу, ваші публікації побачать хіба 1,5 друга, і те не завжди.

Це якщо не знати певних технік.

Про ці техніки, способи, як розкрутити публічну сторінку в Фейсбуці, я й розповім нижче.

Та й про рекламу розповім – на самому прикінці – що справді працює, і за що справедливо віддати трохи тих грошей.

як розкрутити сторінку в Фейсбуці - 9 способів просування - Facebook SMM

ЗМІСТ

Нащо та публічна сторінка

Відповідь на поверхні – бо сторінка найліпше підходить, щоб просувати бренд, зокрема персональний, а також організацію, продукт, ідею.

Сторінка має як низку рекламних потужностей, так і купу інших вигідних опцій, які полегшують життя стосовно SMM і комерції. Наприклад, можливість зробити вітрину інтернет-магазину прямо ж там.

Звісно нарікають, що публічні сторінки мають погане охоплення й взагалі існують лише щоб витягувати з бідолашних зубожілих українців гроші на рекламу. Теж справедливо.

Але якщо ви не хочете, аби ваша тітонька з Одеси дивилася як ви завзято малякаєте хентай або розказуєте про не всім вже й такий цікавий Пайтон, то сторінку не оминути. Й більше того – перейти на рівень вищий ніж містечкові письменники, які навіть не вміють зробити собі кастомну веб-адресу особистого профілю – додає ваги в очах користувачів, найпаче технологічно підкутої молоді.

0. Кров соцмереж.

Зразу попереджу, що всі соцмережі живуть контентом, і передовсім свіжим контентом. Тому перш ніж розкручувати публічну сторінку, ви маєте затямити, що муситимете постити на ній регулярно. І не на відчепись, а направду цікаве, захопливе, натхненне (ну, принаймні для вашої авдиторії).

Затямили? Контент-план склали? Бодай подумки – прикинули, що будете публікувати?

Тоді починаймо розкручувати.

0.5. Підготовча робота.

Передусім сторінку треба підготувати, довести до робочої кондиції.

  1. Додати аватар.
  2. Додати тло (можна і навіть варто відео-тло).
  3. Зробити кастомну веб-адресу.
  4. Заповнити профіль сторінки: описи тощо. Все-все-все.

Повірте, це все необхідно, аби користувачі вас вподобували й фоловили, а сам Фейсбук підпомагав (про це нижче).

1. Запросіть друзів.

Спосіб №1 (в усіх сенсах) – запросити ваших Фейсбучних друзів уподобати сторінку.

Про це ви дізнаєтеся й без моїх настанов, бо сам Фейсбук пропонує запросити друзів тицьнути вподобайку вашому творінню – коли ви тільки створили ваш паблік.

Прислухаймося до цієї поради Фейсбука – так, іноді вони бувають адекватні.

Справа буде такий віджет:

як розкрутити сторінку в Фейсбуці - запросити друзів

Натискаєте “Переглянути всіх друзів”.

Виринає розширене вікно запрошення:

сторінка Фейсбука - запросити всіх друзів

Виділяєте всіх. Потім натискаєте “Send invites” (на жаль, цукерберґи ще не переклали весь функціонал сторінок).

Все! Запрошення розіслані до останнього.

До речі, на цьому етапі – коли запросили всіх друзів – можете вже починати регулярно публікувати пости. От як клікнули запросити – так і опублікуйте перший пост, щоб друзі побачили вже якийсь двіж, що сторінка не порожня.

Кому ж сподобається порожняк?

2. Вкажіть Фейсбук-сторінку на особистому профілі.

Особистий профіль містить таку чудову панель як “Про себе”, де зосереджується біографічна інформація про вашу особистість: така як місце проживання й місце народження, місця роботи, навчання, сімейний статус тощо.

Туди ви й можете додати кілька посилань на ваш проект – публічну сторінку ФБ.

Як модератор сторінки

Як модератор сторінки у Фейсбуці ви можете на своєму профілі відображати сторінку, якою керуєте.

як розкрутити сторінку в Фейсбукуці - вказати сторінку в особистому профілі

Це треба виставити в налаштуваннях самої сторінки.

Заходите на сторінку. Відкриваєте вкладинку “Інформація” (англ. About) – і звертаєте увагу на те, що внизу справа:

як розкрутити сторінку в Фейсбуці - вказати сторінку в особистому профілі - додати члена команди

Натискаєте “Додати себе як члена команди” (ще не переклали) і підтверджуєте, натиснувши “ОК”:

Фейсбук - вказати сторінку в профілі член команди

Готово!

Фейсбук - вказати сторінку в профілі - наявний член команди

Тепер ваш особистий профіль відображатиметься в панелі Членів Команди сторінки ФБ, а на особистому профілі на самому споді панелі “Про мене” зазначатиметься, що ви керуєте цією сторінкою.


До речі, є альтернативний спосіб відмітити, що ви керуєте сторінкою. Якщо вже зазначені деякі сторінки, то можна відредагувати список прямо з панелі “Про себе”. Наведіть на лейбу “Керує…” – праворуч висвітиться фломастер – КЛІК на нього – і відмітьте у списку ті сторінки, які вам треба відображати.

Як місце роботи

Заходите на особистий профіль. Потім клікаєте на вже знайомій нам біо-панелі “Про себе” (зліва, під аватаркою на веб-версії) кнопочку “Редагувати деталі” насподі.

Вискакує вікно меню.

Фейсбук - вказати сторінку в особистому профілі - додати місце роботи

Натискаємо “Додати місце роботи”.

Вас перекидає на окрему сторінку в глибинах Фейсбучного меню профілю.

Фейсбук - вказати сторінку в особистому профілі - додати місце роботи

Відтак клікаєте ще раз таке саме “Додати місце роботи” і нарешті Фейсбук дозволить додати роботу. Отже, вносите свою сторінку як роботу (якою, до речі, вона і є, навіть якщо волонтерська).

Якось так:

Фейсбук - вказати сторінку в особистому профілі - додати місце роботи компанію посаду

Зберігаєте зміни – і маєте!

3. Репостьте на особисту сторінку.

Пункт, у принципі, очевидний.

Запрошення вподобати вашу сторінку ФБ-дружаня може провтикати. А може утриматися з власної пихи. Всяке буває.

А от якщо йому/їй потраплятиме в стрічку ваш якісний і цікавий контент зі сторінки – шанси, що їм таки сподобається, збільшаться.

Я хочу лише дечого додати.

Не репостьте аби було.

Перепублікуйте з гарною підводкою. Додайте до поширеного посту особистий меседж. Залучайте знайомих людей у стрічці емоційно.

Коли люди бачать особистість за контентом, це працює набагато ліпше.

4. Створіть Фейсбук-групу.

Я вже говорив (не аби-кому, а шанованому журналу) про те, як зросла важливість маркетингу спільнот, найпаче на ФБ.

Тому створити Фейсбучну групу й опікуватися нею – другий ефективний спосіб просувати вашу сторінку в Фейсбуці.

Аби ви не губилися в менюшках суперових дизайнерів Цукерберґа – ось вам лінк, щоб створити групу:

https://www.facebook.com/groups

Далі натискаєте “Створити групу” в лівій панелі, згори.

як розкрутити сторінку в Фейсбуці - створити групу Facebook

Відтак заповнюєте форму:

створити нову групу Facebook

Тему групи раджу вибирати більш загальну, особливо якщо ви бізнес.

Наприклад, якщо торгуєте собачим кормом – створіть групу собачатників вашої країни чи міста.

Якщо ви аутсорсингова IT-компанія – створіть, приміром, гурток улюбленої технології у вашому місті (припустімо, ви вже знаєте, що Фейсбук в українському IT-outsource працює лише для employer branding і HR marketing).

Я от для Artemis‘у створив групу SEO Україна.

Ну абощо – ви найкраще знаєте, що може об’єднати вашу авдиторію у жваву спільноту.

Тому подумайте добряче, що було б цікаво й корисно вашим прихильникам – і дійте.

Створили? Ходімо по групі далі.

Прив’язати сторінку до групи.

Насамперед треба прив’язати до групи вашу цільову публічну сторінку.

Для чого й робиться.

Іконка з посиланням на ваш паблік повсякчас висітиме нагорі стрічки групи – роблячи добре вашому промоушену.

Отак:

як розкрутити сторінку в Фейсбуці - прив'язати до групи Facebook

Аби так гарненько зробити, спершу треба зайти в налаштування групи. Потрапити туди можна як натиснете манюсіньку кнопочку “Більше” в меню під банером:

прив'язати сторінку Фейсбука до групи Facebook - налаштування

Потому опиняємося на сторінці налаштувань групи. Ви там багато всякого цікавого зможете налаштувати, але наразі, в статті “як розкрутити сторінку в Фейсбуці”, нас цікавить пункт “Прив’язані сторінки”.

прив'язати сторінку Фейсбука до групи Facebook - налаштування

Натискаєте “Прив’яжіть сторінку” і вибираєте те, що треба:

прив'язати сторінку Фейсбука до групи Facebook - вибрати в налаштуваннях

Підтверджуєте, що хочете прив’язати.

Як прив’язалася, клікаєте “Готово”.

Готово!

До речі, ваша сторінка додасться як член сторінки, щойно ви її прив’яжете. Перемикати між особистим профілем і сторінковим можна в лівій панелі групи:

постити в групі Facebook від імені сторінки Фейсбука

Клікнувши, можете обрати, від чийого імені хочете писати – особистого профілю чи сторінки.

постити й відповідати в групі Facebook від імені сторінки Фейсбука

Ясна річ, вам треба писати саме від сторінки, яку ви розкручуєте!

Запросити в групу друзів і підписників сторінки.

Звісно ж аби Фейсбук-група мала для вашого бренду й публічної сторінки користь, треба теж її розвивати, принаймні на початках.

Найперший крок, як розвивати групу в Фейсбуці? В принципі, те саме, що й з публічною сторінкою. Запрошуєте у вашу групу друзів.

Різниця лише в тому, що окрім особистих друзів, ви ще можете від імені сторінки запросити в групу ваших підписників.

(Ре)Постити туди.

В групі діє те саме правило, що й на сторінці – свіжий контент живить спільноту.

З групою, звісно, легше, бо ж можна репостити з вашої публічної сторінки. Користуйтеся!

Однак звісно варто поширювати контент не лише з вашого пабліку – бо виглядатиме підозріло. Шукайте й інший цікавий вашим одногрупникам контент. Можете (й варто!) і спеціально щось до групи дописувати, фотошопити, створювати опитування, починати дискусії. Розважайте люд!

До цього зазначу, що в групі ще важливіша, ніж у пабліку, активність засновника. Беріть участь у всіх обговореннях, навіть якщо їх розпочали не ви.

5. Репостіть в інші групи.

Звісно ж ваша група – не єдина на Фейсбуку.

Виділивши трохи часу на пошуки, ви можете скласти нічогенький списочок спільнот, куди безборонно зможете поширювати публікації з вашої сторінки – а вам ще й подякують.

Вам – видимість, вподобання, реакції, репости, коротше й сухо кажучи, розширення авдиторії. Спільнотам – користь од вашого якісного контенту.

Ви ж поширюватимете лише якісний контент, правда?

От і молодці.

Спамерів ніхто не любить.

Тому ще раз, перш ніж, репостити до інших, пересвідчіться, що групи з вашого списку поширення дотичні, а публікацію, які ви поширюєте – несуть цінність тим спільнотам.

До речі, раджу репостити теж від імені своєї сторінки. Спершу треба вступити в групу як член-сторінка. Коли щось зарепостите з вашої сторінки, на яку ви маєте права, в чужу групу, Фейсбук має запропонувати вступити в групу як сторінка-член.

В чому профіт?

Потім, коли ваш репост від імені сторінки в групі лайкатимуть, ви зможете нараз запрошувати вподобати вашу сторінку.

6. “Вірусний” контент.

По суті це те саме, що й попередній спосіб. Але відрізняється суб’єктом: за допомогою вірусних публікацій треба добиватися того, щоб ваші пости поширювали не ви самі, а підписники.

Як?

Скільки не працюю з SMM (близько декади), а й досі не можу скласти однозначного рецепту вірусної публікації.

Певне одного рецепту й немає.

Зазвичай високо злітає те, що я й не сподівався, коли постив.

Однак можу простежити деякі маячки, що вони були в тому чи іншому вірусному пості:

  • гумор – в широкому сенсі, написані/оформлені неформально, простою мовою; офіціозні пости совкових держчиновників не стають вірусними (ну хіба вони незумисне гумористичні)
  • легітимне ворохобництво – що всі думали, але ще не сказали
  • дух часу – якщо контент не є ультрасучасним, то нікого не зачепить (отже, не дивуйтеся, що в UA сегменті ФБ така популярна політика, ця злободенна сука)

А якщо бажаєте приклад фахового/майстерного вірусного контентороблення – ласкаво прошу вчитися в SMM-ників Уляни Супрун.

7. Запрошуйте вподобати сторінку тих, хто вподобав ваш пост.

Це одна з найулюбленіших серед SMM-ників можливість Фейсбуку.

Коли користувач, що він не вподобав вашу сторінку, вподобає вашу публікацію, фото або навіть комент – ви можете зайти в список уподобачів та запросити цього користувача вподобати таки вашу сторінку.

Раз користувачеві сподобався ваш контент – то ймовірно він/вона схоче отримувати більше. Все цілком справедливо.

Наприклад, коли ви запостили вірусний контент або постите щось корисне в групу, свою чи створену іншими людьми, або хтось натрапив на ваш контент, скажімо, відео, через пошук, то ваша публікація може полюбитися користувачам, що бачать вашу сторінку вперше і не вподобували її.

У таких випадках треба заходити в список уподобачів посту – просто клацнути на лічильник уподобань під контентом публікації:

сторінка фейсбук - вподобання публікації

Вам вискочить вікно з усіма людьми, що відреагували (за термінологією ФБ) на ваш пост. Це вікно навіть називається “Запросити вподобати <Ім’я_вашої_сторінки>”.

От серед списку вподобачів ви й побачите кнопочку “Запросити друзів” навпроти імен тих, хто ще не вподобав вашу ФБ сторінку.

як запросити вподобати сторінку в фейсбуці

Тицяєте цю кнопочку – готово! Запрошення відправлено.

Тоді навпроти імені запрошеного з’явиться така собі позначка очікування:

Сторінка Фейсбук - запрошено вподобати сторінку

Звісно, запрошений може прийняти чи не прийняти вашу пропозицію вподобати сторінку. Однак якщо не пробувати – не прийме ніхто. Аби забити в лунку, б’єм до ґріну.

З мого досвіду, запрошувати отак людей, яким сподобався ваш контент – дуже ефективний та здоровий спосіб збільшувати авдиторію, при цьому зовсім не вкладаючи грошей. Головна константа тут – якісний контент.

8. Будьте рекомендовані!

Якщо ви заповнили профіль сторінки, вибрали категорії, активно публікуєте контент і вже трохи виросли, вас будуть рекомендувати користувачам Фейсбука, котрим ваш контент може сподобатися.

Також – як схожу сторінку до тої, яку дивиться юзер.

як розкрутити сторінку в Фейсбуці - рекомендовані сторінки Facebook

Як бути рекомендованим?

Сторінки Фейсбуку рекомендуються за замовченням, але все ж раджу перевірити в налаштуваннях, чи у вас це дозволено (бо мало на які виверти годен Цукерберґ).

Сторінка – Налаштування – Загальні – Схожі Сторінки – і поставте галочку:

показувати сторінку Фейсбука в рекомендаціях - налаштування

Опріч цього, бути рекомендованим – це цілком пасивний пункт. Але ж недаремно я написав про підготовчу роботу!

Візитівка, підпис емейлу, особистий сайт… Знаєте, що об’єднує всі ці об’єкти?

Що в них можна послатися на вашу новеньку ФБ-сторінку!

Як у мене отуто:

як розкрутити сторінку в Фейсбуці - посилання на сторонніх веб-ресурсах соцмережах

Саме так, може ви переписуєтеся багато, а може активно ведете Твітер – то поставте в підписі емейла або в полі веб-сайту профілю Твітера посилання на вашу Фейсбук-сторінку.

???

ПРОФІТ

10. Реклама Фейсбуку.

Найочевидніший спосіб – ставлю його останнім.

Що з ФБ-реклами працює?

З мого досвіду, ефективно робити рекламну кампанію, яка просуває саме сторінку, збирає лайки сторінки + фоловерів – і потім з ними працювати органічно.

І якщо боїтеся реклами як вогню – покиньте страх. Повірте – ви заплатите копійки, якщо порівнювати з американським бізнесом.

Легше стало?

Тоді пояснюю як запустити кампанію, аби промоціювати саме сторінку.

Заходите до Центру Керування Рекламою:

як розкрутити сторінку в Фейсбуці - реклама Facebook керувати

Вам підкриється дошка з кількома опціями. Натискаєте на панелі “Створити рекламу”:

реклама Facebook як створити

Вибираєте опцію “Рекламуйте свою сторінку”.

рекламувати сторінку Facebook

Далі відкривається вікно нової кампанії.

Налаштовуєте все: від зображення й тексту до авдиторії й періоду, коли кампанія має бути активна.

Раджу добряче посидіти над авдиторією – і підібрати її якнайточнішою.

Ставте для початку $1 на день (це мінімум) – і спостерігате короткий час (скажімо, тиждень-два), перш ніж внести зміни: наприклад, трохи збільшити бюджет, змінити авдиторію абощо. Дивіться самі.

Варто зауважити, що професіонали користуються Бізнес-Фейсбуком: business.facebook.com

Не варто гребувати, рекламуватися на ФБ не дорого для України. Ба більше, реклама – найефективніший спосіб як розкрутити сторінку в Фейсбуці, у цій глибоко комерційній соцмережі.

А в разі вам потрібні консультації з SMM як найкраще запустити рекламу – прошу, звертайтеся, розберемося з потребами вашого бізнесу і як задовольнити їх за допомогою Facebook Ads.

Підсумок

Секрет Полішинеля: найкраще працює комбінація всіх перелічених способів.

В яких пропорціях – залежить від вашої сторінки, теми й цілей, наявного рівня розкрученості, зрештою бюджету.

Тому добирайте способи й пріоритизуйте самі – на практиці навчитеся й зробитеся профі.

А якщо я пропустив котрийсь спосіб просунути ФБ-сторінку – пишіть у коментарях!

Дякую за увагу! Заробляйте більше!

Поширте корисну статтю:

Опубліковано Артем Бебик

Письменник, блоґер, маркетолог. Народився в Миколаєві, живе у Львові. Публікувався в літературних журналах "Дзвін", "Соборна вулиця". Більше 10 років працює в інтернет-маркетингу.

Долучитися до обговорення

6 коментарів

  1. Красненько дякую за детальну мандрівку кривими стежками і вулицями Фейсбука! То так, ніби компас до нього знайшов. Тепер мушу черевики стоптати, щоб ті дороги добре запамятати.

  2. Дякую, Артем. Дякую за те, що ділитеся своїми знаннями. Я думаю ви добра людина.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Artemis.in.ua scroll to top